Transport- og logistikopgaver i hele Danmark

Deltids- eller freelance debitorbogholder

Stillingen

Vi søger en deltids- eller freelance debitorbogholder til vores økonomiafdeling 1-2 dage om ugen på vores kontor i Odense.
Dine arbejdsopgaver kommer blandt andet til at omfatte udsendelse af kontoudtog og opfølgning herpå, rykning af debitorer pr. telefon, kontakt med inkassofirmaer og bogføring m.m.
Som debitorbogholder får du en spændende og alsidig hverdag i et team med syv andre dygtige kollegaer, hvor vi hjælper hinanden og har let til smil.

Dine kvalifikationer

Vi forventer at du har erfaring som debitorbogholder eller fra en lignende stilling, samt erfaring med NAV. Er du en haj i Excel, er dette bestemt en fordel, da en del af vores daglige opgaveløsning foregår heri.
Som person er du udadvendt med en god portion gå-på-mod, og har en indstilling der kan bidrage til at fastholde de gode relationer vi har til vores kunder. Desuden, forventer vi at din tilgang til kontakten med debitorer er professionel og vedholden.

Ansøgning

Send din ansøgning og CV til job@poulschou.dk – vi glæder os til at modtage den. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Økonomi-og IT-direktør Kenneth Bak. 

Om virksomheden

Poul Schou A/S er ét af Fyns største transport- & logistikvirksomheder med ca. 250 ansatte.
Vi er ét stort team bygget op omkring specialister i hver enkelt afdeling. Som ansat i Poul Schou bliver du både en del af en historie,
men også en virksomhed i vækst med masser af muligheder for både personlig og faglig udvikling.
Alle vores medarbejdere sætter hver deres præg på virksomheden og er med til at få hjulene til at køre rundt – hvilket er hele kernen i vores forretning.
Du kan læse mere om Poul Schou her på www.poulschou.dk eller ved at følge med på LinkedIn, Facebook eller Instagram.

Kontaktperson 

Kenneth Bak

Kenneth Bak

Økonomi- og IT-direktør